HTML

A templom egere

Takarékos receptek diákoknak, kispénzűeknek, hónap végén fillérekből élőknek... kaják 1000 Ft alatt. Nem a gasztronómia csúcsa, de jobb, mint a kenyér és a víz. Mert a templom egerének is ennie kell valamit.

Friss topikok

  • halaloszto: jaa, hogy nalatok a szetfozes az az amikor puha! igy mar ertem. mifelenk szetfozes az amikor szetm... (2014.02.23. 08:41) Csirkés-gombás tészta
  • RabiMiki: Jó! (2014.02.20. 21:06) A Minden Várakozást Felülmúló Nasi
  • motoroskonyhaja: @PHAT: Én csak az okoska kommentelőnek szántam egy kis olvasnivalót. Sokan gondolják azt, hogy a b... (2014.01.29. 12:53) Recept ráérős reggelekre
  • Fazakas László: Tudom, hogy a Bürger az inkább moldáv, mint román, de ha az Auchanba valami román disztributoron k... (2014.01.23. 16:35) A rettegett padlizsánkrém
  • Blas3nik: Édesanyám is gyakran csinált ilyet, batyuskrumplinak hívja. Amúgy kukorica, zöldborsó mindig kerül... (2014.01.17. 20:25) Batyuban sült zöldségek

Kajasznobok, francia séfek, Gordon Ramsay: klikk a kis ikszre a jobb felső sarokban.

2013.11.21. 13:51 PHAT

Igénytelen vacsora

Címkék: könnyű gyors joghurt lekvár babapiskóta koleszos

Az úgy volt, hogy semmi kedvem nem volt főzni... vagyis nem, várj. Tegnapelőtt nem volt se kedvem, se időm, tegnap is későn estem haza, és szó szerint kopogott a szemem. Kaja kellett, azonnal. Körülnéztem, mivel lehetne valamit kezdeni. Babapiskóta maradt még a tiramisuból, oké. Van egy pohár joghurt is a hűtőben, és akkor bevillant, hogy egyszer régen valakinél ettem hasonlót, de abba még rakott gyümölcsöt is. Az nekem viszont nincs. De van isteni, házilag készült eperlekvár, szép nagy eperdarabokkal, príma lesz hozzá! Próbáljuk ki!  Így született ez a nemtudommi... piskótával felturbózott gyümölcsjoghurt? Fordítva? Tudom, mondd ki nyugodtan: igénytelen vagyok. Viszont jóllaktam. És egész jó volt, ahhoz képest. 

Hozzávalók (ennyi volt otthon):
10 dkg (fél zacskó) babapiskóta
1 pohár natúr joghurt
2-3 evőkanál lekvár

Elkészítés: fogtam egy nagyobbacska tálat, háromba tördeltem a piskótákat, ráöntöttem a joghurtot, plusz a lekvárt, jól összekutyultam, hogy minden mindenhova jusson. Gyorsabb volt, mint ahogy ezt leírtam. A joghurttól a piskóta külseje megpuhult, belül picit ropogós maradt.

Nekem ennyibe került (mondjuk nagyjából felesleges leírni, úgyis csak akkor csinálsz ilyet, ha ezek vannak otthon és az éhhalál kerülget. De azért a rend kevéért):
Babapiskóta: 110 Ft.
Joghurt: 59 Ft.
Lekvár: kérj a szomszéd nénitől
Összesen: 169 Ft.

Ennél koleszosabb kaja kevés létezik, és szerintem reggelire még jobb ötlet, mint vacsorára. Miközben ettem, arra gondoltam, hogy egész jól illene hozzá egy kis túró is... Bakker, most már tényleg főznöm kell...

IMG_1386.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://atemplomegere.blog.hu/api/trackback/id/tr115646676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása